Kategori
Trening for høyere graderte
Postet av Grimstad Karateklubb den 1. jun 2018
Torsdag holdt sensei Tsutom Watanabe Katatrening for blått belte og oppover i Vågsbygd KK.
Sigbjørn, Villiam og Dreng Magnus deltok fra klubben.
Nå er vi klare for Watanabeleiren i helgen!
Bilder av June Solsvik (VKK).




Logg inn for å skrive en kommentar.